E30316 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Dårlig vær i Bergen skjønner jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Var det noe nytt? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Ikke akkurat! :drunk: Da kan jeg meddele at jeg har knust Aerofronten min og søleplata under motor... Bare fronten kom på nesten 10 000, så da bestilte jeg et nytt aeorsett. Kjekt å ha litt liggende. KAN selge bakfanger, og venstre kanalskjørt dersom noen har behov for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Kjipt :( Hva skal du ha for bakfanger evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Tja, kan jo komme med et bud. Men de fleste ved hva pakka koster, så selger den ikke på billigsalg i hvertfall... Er forresten med hull til PDC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Er den lakkert i sølv eller bare grunna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Den er grunna, ja... :)! Og den er på vei fra Tyskland, sammen med resten av pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Vurderer det sterkt :) Må tenke litt på saken, er litt blakk etter ferie. Men du skal bare selge venstre sideskjørt- ikke høyre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Vurderer det sterkt :) Må tenke litt på saken, er litt blakk etter ferie. Men du skal bare selge venstre sideskjørt- ikke høyre? Okei, bare å tenke i vei. Delene kommer neste uke, og ligger i kjelleren så lenge... Nei, høyre skal jeg bruke selv. Det har en liten sprekk helt bakerst. :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Etter ca 6000 km roundtrip gjennom Sverige, Danmark, Tyskland, Belgia, Frankrike og Spania, er dette det eneste bildet jeg har som viser litt av bilen... Men det var en FANTASTISK tur. Bildet er tatt på vei over pyreneene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 En av "følgebilene" mine hadde visst noen bedre bilder. Fra Biarritz: Og fra Spania, på vei nordover mot Pyreneene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Ahh.... Fantastisk... Biltur i Mini er rått... Jeg har meg en lengre biltur minst en gang i året. Mini'en trenger en luftetur :D Synd du ikke hadde mer bilder... Men når det er sagt, så kom jeg til å tenke på at jeg ikke har noen bilder av bilen min fra alle bilturene jeg har hatt de siste årene.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 (endret) Yes, enig i at man trenger en tur i blant. Har vært i fødelandet (England) en gang, Italia en gang, et par ganger i Tyskland pluss et utall turer til Sverige samt denne siste turen. Runder snart 100K nå. ikke verst med tanke på at bilen er 3 og et halvt år gammel :-) Fikk endelig kjørt speedometeret i bunnen denne gang. Men det var ikke på Autobahn, det var på vei hjem gjennom Sverige. Det kom en annen CooperS og ville leke ;-) Endret Juli 29, 2010 av viden Lagt til noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Ingen av mine minier dette her da, men GPen er ikke så verst den heller ;) Jeg har også kjørt nedover i Europa nå i sommer(Norge, Svergie, Danmark, Tyskland, Østerike, Sveits, Lichtenstein, Italia, Monaco og Frankrike). Vi brukte(dessverre? Heldigvis?) gubben sin bil, så ble lite med minibilder fra turen. Møtte en mini som gikk noe så voldsomt i Tyskland! Dro helt utrolig, og på nåla i bilen vår viste speedometeret 250!(Er ganske nøyaktig, men kanskje 240 i reell fart da). Gubben måtte spørre meg om det virkelig bare var 1,6 som satt i nye cooper Sen hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 (endret) Kommer små sent men vært varmt i været siste uken så holder litt på sommeren enda :-) Endret September 29, 2010 av Sigillum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg