Gå til innhold

Dette en "akseptabel" bil?

Ranger emnet

d2001

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvis en har en Citroen C2 (innrøm det, den er småkul!) på 1,4l à 70hk, senker den moderat (20mm), smeller på fete 16" Oz (mer enn det blir overdim.), slenger ut ratt, pedaler, girkula og slenger inn Momo som erstatning, bytter ut standard eksosanlegg og bytter til ny Supersprint/Remus:

Blir dette til en akseptabel rånekjerre eller hva må gjøres mer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Noen flere som mener det??

Det er jo en ny bil så å bytte ut altfor mange deler blir for dumt.

PS. Planlegger å bygge "fett" musikk-anlegg også. Plassen MINImal så vi gjør nok følgende:

Erstatter orig. CD-spiller med Sony med fargeskjerm og bevegelige bilder, siden bagasjeplassen er lik 0 må vi bruke en flat og aktiv subwoofer (slik at den kan tas ut når plassen trengs) og den beste vi har sett hittil passende til bilen er en JBL BassPro fra bilradiospes.no, bytte ut høyttalerene (4 stk.) med Pioneer Accelerate-serien (spiller høyt og har litt god bass), bruke en Audison SRx4 4-kanals forsterker til å drive høyttalerene... Dette er jo nødt til å lykkes i minibilen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Mener hva? Jeg syns det høres artig ut jeg, bra at noen prøver seg på litt mer uvanlige biler.

Mener = Noen flere som synes at det holder?

Ja, det er en kjempemorsom bil! Syns kjøreegenskapene holder til å kunne kalles gøy! Også er den søt og tøff samtidig, og det digger vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Hvor mye skal dere bruke på dette villdyret da? Finnes jo en 110 hesters utgave også. Så kanskje "suveren" blir fornøyd. ;)

Har ikke kjørt noen av de nyeste Citroën'ene men jeg innbiller meg at C2'en har en liten go-cart i seg.

Vet ikke hvor mye vi kommer til å bruke =)

Han skulle ha 110hk utgaven, men den leveres kun med den halv-auto kassen Sensodrive... Sååå mye bedre med enten KUN manuell eller kun auto som min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

Syns det hadde vært stiligere med en så godt som original men gikk som f....Syns dette er feil ende å begynne i,men hver sin smak;)

Effekt skal vi også tenke på, men ikke før neste sommer eller noe!

Bytter ut JBL BassPro aktiv sub med Focal sin Bomba fra bilstereo.no! Dette blir fete saker ass!

Vi har bestemt oss for hvilken OZ felger vi skal ha: OZ Prestige Record! (pga. de finnes i en akseptabel dimensjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider