Josefsen Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ville bare tipse om en nettside for deg som har en fin og uvanlig bil. Sjekk ut Brudebil.no. Der kan du bli brudebilsjåfør og tjene penger på å frakte brudepar. Det er enkelt å registrere bilen sin og brudepar tar direkte kontakt. Gjelder for hele landet. Sikkert mange som leter etter en fin bil til sin brudeferd :) Hilsen Josefsen :) Siter Vennlig hilsen Josefsen - en sann venn av Volvo 164 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 haha, morsomt, lurer på om det er endel som vil hentes i gatebiler? men har du sånn ca. peiling på hva som er normalt å få betalt sånn ca? Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Nå er det ikke meninga å spore av tråden din, men jeg håper du har tenkt å legge ut bilder av bilen du skriver om i profilen din? :D 164 er mangelvare her inne...desverre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Nå er det ikke meninga å spore av tråden din, men jeg håper du har tenkt å legge ut bilder av bilen du skriver om i profilen din? :D 164 er mangelvare her inne...desverre. Her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg har brukt denne som brudebil en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Her! Naais! Og amazonen var også fin! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josefsen Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hei. Ja, jeg skal legge ut bilder. Må bare skjønne hvordan jeg gjør det. Jeg ELSKER den bilen over alt på jord. Jeg synes det er den fineste bilen som er laget..hehe. Den har liksom alt. Men nå må den mekkes litt på - samt ha ny lakk for at den skal skinne igjen. Siden jeg ikke er særlig smart med verktøy håper jeg å finne en som kan skru litt på bilen min. Kjenner dere noen i Asker, Bærum, Oslo-traktene? Hadde vært så gøy om bilen ble "som ny igjen". Til dere som lurer på Brudebil. Jeg kjenner mange som driver med brudekjøring. De tar fra 3000-6000 for en jobb, inntil 5 timer. Det kommer an på hvor spesiell bilen er, hvor langt unna jobben er, om bilen må pyntes og andre ting. Snittprisen for en jobb er 4200,-. Nå er Brudebil.no det eneste stedet som formidler slike jobber så jeg vil anbefale alle å registere bilen sin der. Veldig kul greie :) Hilsen Josefsen Siter Vennlig hilsen Josefsen - en sann venn av Volvo 164 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josefsen Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 http://www.brudebil.no/prod.php?id=22 Bilen har fått nye dekk og felger siden siden bildene ble tatt :) Siter Vennlig hilsen Josefsen - en sann venn av Volvo 164 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 http://www.brudebil.no/prod.php?id=22 Bilen har fått nye dekk og felger siden siden bildene ble tatt :) Virkelig en pen bil! :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg