Gå til innhold

Her er et godt tips

Ranger emnet

Josefsen

Anbefalte innlegg

Ville bare tipse om en nettside for deg som har en fin og uvanlig bil. Sjekk ut Brudebil.no. Der kan du bli brudebilsjåfør og tjene penger på å frakte brudepar. Det er enkelt å registrere bilen sin og brudepar tar direkte kontakt. Gjelder for hele landet. Sikkert mange som leter etter en fin bil til sin brudeferd :)

Hilsen Josefsen :)

Vennlig hilsen

Josefsen - en sann venn av Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke meninga å spore av tråden din, men jeg håper du har tenkt å legge ut bilder av bilen du skriver om i profilen din? :D

164 er mangelvare her inne...desverre.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja, jeg skal legge ut bilder. Må bare skjønne hvordan jeg gjør det. Jeg ELSKER den bilen over alt på jord. Jeg synes det er den fineste bilen som er laget..hehe. Den har liksom alt. Men nå må den mekkes litt på - samt ha ny lakk for at den skal skinne igjen. Siden jeg ikke er særlig smart med verktøy håper jeg å finne en som kan skru litt på bilen min. Kjenner dere noen i Asker, Bærum, Oslo-traktene? Hadde vært så gøy om bilen ble "som ny igjen".

Til dere som lurer på Brudebil. Jeg kjenner mange som driver med brudekjøring. De tar fra 3000-6000 for en jobb, inntil 5 timer. Det kommer an på hvor spesiell bilen er, hvor langt unna jobben er, om bilen må pyntes og andre ting. Snittprisen for en jobb er 4200,-. Nå er Brudebil.no det eneste stedet som formidler slike jobber så jeg vil anbefale alle å registere bilen sin der. Veldig kul greie :)

Hilsen Josefsen

Vennlig hilsen

Josefsen - en sann venn av Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider