FellaZ Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei! Har i over ett år nå snust på tanken ved det å starte en egen bedrift, noe jeg kan drive med i tillegg til jobben. Har søkt på utallige steder, og funnet mye bra. Men jeg trenger å høre folks erfaringer, og eventuelle tanker rundt dette. For det jeg vil prioritere vil være noe vedrørende import, selge videre osv. (Nettbutikk?) Og må selvfølgelig investere litt for å få dette til å fungere.. Er det noen som har noen ideer, tanker, og forslag til hvor jeg kan begynne? Da tenker jeg jo tilbud og etterspørsel osv.. Hva folk ønsker / trenger osv. Aldri holdt på med det før, og må begynne å tenke det ut nå mot høsten. Alt av tips kan være til hjelp. - Alexander Siter Audi A4 2007 2.0 TDI. "I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg