forgot10 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei og hå! Nå kommer det store pengespørsmålet til publikum: Jeg har en C4 2.3 på hånden (som delebil), omtrendt samme årsmodell (husker ikke), den har tåkelys og 4xelvinduer.. Min nåværende bil har ikke dette. Er det noe plug&play-funksjon i dette eller må jeg bytte ut ledningsnettet og ofre ABS og Høydejustering til frontlysene? Takker for hurtig svar, kjøper bilen i morgen/ettermiddag. (kommer helt ann på hvordan man ser det.. Klokken er 00:00) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 I mange tilfeller så er ledningsnettet lagt opp for ekstrautstyr selv om bilen ikke har dette da det er som du sier universalt ledningsnett som er likt for modellene, men det er bare utstyret som er forskjellig, men du må ha ekstraledningene frem til enheten (eks det er koblingspunkter under dashen for elvinduer, men du må selv ha ledningene fra dette koblingspunktet og ut til vinduene) Men jeg kan ikke gå 100% god for dette på akkurat din bil. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Jeg har en komplett delebil på hånden, og den har alt av ledninger jeg kunne trengt. Så da er det mest sannsynlig bare noen koblingspunkter under dashen som jeg må finne frem? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg