Gå til innhold

Grøftelys focus 99mod

focus-racing

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har en focus 99 modell, jeg får ikke på parklysene så lenge motoren er i gang, grøftelysene fungerer helt fint. Men problemet er det at det går kun ann å ha nærlys og grøftelys eller fjernlys og grøftelys på samtidig. Så jeg tok meg en tur ned på ford verkstedet og hørte om det skulle være slik, og det viste seg at 99-2000 modellene var bygget slik...

så jeg tenkte jeg skulle trikse og mikse litt, dvs. koble om litt, så det hadde vært veldig fint om noen hadde tips til hvordan jeg skal gjøre dette, har ikke så mye peiling når det gjelder dette :)

Endret av focus-racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår