Gjest Andeeh Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Lars AudioTerje lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 en ny runde med forslag fra min side. AudioTech ProLogic Prolines Visualaudio Soundaddict Everything Performance ProEnergy HTFA ( Hard to find Audio ) T-Tvin auto YourChoice GlobalAudio AudioCube AudioCafe ProVibes QualityVibes Qualitylines AudioReason ProReason ProChoice AudioRhytm AudioPimp Pimpsound ProPimp PimpVibes tvinvibes Crazyvibes Crazysound soundslikecrazy (SLC ) AudioRush Soundrush Soundrevolution Audiorevolution Soundworld ProGold Pro Revolution Procom Installs ProSmile Fortell litt mer detaljer så kan vi trekke inn andre ord som kan beskrive butikken din litt bedre..:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 megabillig? ;) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by froorf megabillig? ;) -frode definitivt ikke :D Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 HTHA (Hard to hear audio):) dB-eksperten Terjes Supre BilstereoButikk Audioexpert Terjes Superspeciale Butikk For Folk Som Vet Hva De Vil Ha (Inspirert av Olav Langes Parti For Senking Av Avgifter Og Skatter eller.no (frp)) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Firmaet skal selge bilstereo og bilutstyr... skal også kunne ta på oss montering, bilpleie osv med tiden! Gjerne navneforslag uten navnet mitt! muligens vi blir to, får se! Kom igjen, mye bra forslag som har kommet... men har ikke funnet det rette navnet enda! terje Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Slenger inn noen jeg også siden CD spilleren min går i oppløsning. AC/DC Sound (AC og DC er vekselstørm og likestrøm for de som ikke vet det :) ) Sound of Music Magical Sound 24Sound7 Stereo Online Sound Choice First Stop Last Stop :) Ultimate Stereo SS :rolleyes: (Styling Stereo) Prosound STCC (Styling & Tuning's Crazy Choice) Backyard Car Shop Promotion Great Sound Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by tvindal Kom igjen, mye bra forslag som har kommet... men har ikke funnet det rette navnet enda! terje Jeg synes at du burde sende en stereo til LARS uansett. Han har virkelig lagt seg i bløt for å skaffe dere ett navn.... Har sikkert gått på bekostning av andre arbeidsoppgaver, jeg kan ikke tenke meg at det bare triller ut så mange forslag fra Lars på en gang. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 lars har gjort en kjempejobb og vil få stereo, har også funnet et navn nå i hans rekker, var så mange først at vi overså sikkert noen! men det er helt topp at noen hjelper til og det skal han ha all ære for! vil ta kontakt om adresse i løpet av neste uke! :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Det er sporty :) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Spiller eller ei. Som sagt du spurte kundemassen her inne om tips og navn. Bare glad jeg kunne hjelpe jeg:) Men en spiller hadde jo vært helt topp , men jeg er virkelig nysjerrig på hva slags firmanavn du skal bruke:D:D:D MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 vet det er forsent, men SS Sound and Styling var nå fæncy vel? (også får du assosiasjoner til krigen...?) ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hah Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 ja, hvis du kaller butikken din for SS og lager logoen med boksaver som er ut som speilvendte Z'er på skrå så slipper du sikkert pensjonister som kunder også.. Siter brom brom, broooom, wah-tish, brooom. eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg