MarcusN Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Er det andre her som opplever at overformynderiet holder igjen kontrollmerker til bilene? I mitt tilfelle er det en BMW som verken har fått oblater eller nytt vognkort, til tross for at omregistrering og årsavgift er betalt for lengst. Skulle nesten tro at de utøver forskjellig praksis, avhengig av hva de billøse papirflytterne er mest misunnelig på. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Tror nok heller du lider av litt paranoia, en dvask 520i er nok ikke det de er mest misunnelige på du... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 De sender alltid ut oblater i bolker/puljer, fikk mine først i går. Om det drøyer veldig er det bare å ringe til de ansvarlige, så forteller de deg hvilken dato dine skal send es ut/er sendt. Mine forsvant i postgangen for et par år siden, det året det var tull med produksjonen, men det er null problem om du spør...da sender de evt nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Tror nok heller du lider av litt paranoia, en dvask 520i er nok ikke det de er mest misunnelige på du... Alt er relativt, men det er jo dette som er problemet. De kollektivreisende tror at alle BMWer er raketter, og eierne er selvfølgelig råkjørere.. De sender alltid ut oblater i bolker/puljer, fikk mine først i går. Om det drøyer veldig er det bare å ringe til de ansvarlige, så forteller de deg hvilken dato dine skal sendes ut/er sendt. Mine forsvant i postgangen for et par år siden, det året det var tull med produksjonen, men det er null problem om du spør...da sender de evt nye. Får håpe du har rett. Sendte dem et brev med kvittering for årsavgiften i dag, så det blir spennende å se om de svarer noe fornuftig tilbake. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 http://www.itromso.no/nyheter/article366803.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 http://www.itromso.no/nyheter/article366803.ece Opps, da så. Bra jeg hadde et manglende vognkort i bakhånd. Det er vel forståelig at de 150 hestene som er angitt der kan høres beskjedent ut for visse personer på dette forumet, f.eks. avdankede bilmekanikere. Det aller meste vil blekne sammenlignet med M5 :) Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg