G_Yog Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Noen som har no erfaring med å bestille fra webshopen til dts???http://www.dts-tunding.de Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 http://www.dts-tuning.de ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Har bestilt derfra for ca 20 lapper. Det gikk helt fint, delene ankom i fin form. Eneste jeg har å utsette er at kun en person i sjappa snakker engelsk. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Det går fint an å bestille derfra så lenge du får det du har bestillt. Problemet oppstår når du får noe som slettes ikke passer. Jeg bestillt et par speil til bmw'en min for en tid tilbake, og tiiiidlig dagen etter ringte de for å bekrefte ordren og jeg spurte for sikkerhets skyld om speilene passet perfekt. Ikke noe å bekymre seg for, bedre passform enn orginale sa nazi-per i andre enden av røret. 3 dager senere ringte det på døren og speilene var ankommet. So far, so good... so what? Joda, speilene passet ikke i det hele tatt. Sendte så en mail... 3 dager uten svar. Ringte til tyskland et par ganger, men de nektet å forstå problemet. Til slutt ble jeg så lei at jeg gikk amok med en drill og fikk dem på omsider. Men aldri mer DTS for meg... Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Åssen var leveringstia da? Originally posted by Ideal Har bestilt derfra for ca 20 lapper. Det gikk helt fint, delene ankom i fin form. Eneste jeg har å utsette er at kun en person i sjappa snakker engelsk. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 de rotet bort min bestilling og det tok de 3 mnd å innrømme så jeg handler ikke av de.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by G_Yog Åssen var leveringstia da? Tok to uker, men dette var en ganske svær pakke.. De mindre pakkene sender de med ekspress. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg