- Pal - Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hei:) Har kjøpt meg slike facelift baklykter, men til forskjell fra de gamle lyktene hvor pærene er plassert litt "her og der" så skal alle inn på en mer eller mindre loddrett rekke i faceliftlyktene. Så det jeg da lurer på er om dette er noe jeg må modifisere å få til å passe selv? eller om jeg kan kjøpe den pæreholdern som kom med facelift a4-en og bare plugge rett på den kontakten jeg har nå? ellre krever dette klipping i ledningsnette? nå har jeg de lyktene med oransje "blinkestripe" øverst takker for alle svar;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Jeg har '00 facelift lykter m/ '00 pæreholdere på min '95. Du får kjøpt bare pæreholder på Møller. Men det trengs litt moding for att det skal bli riktig. Kjørelys og tåkelys ble riktig på mine, men ryggelysa fungerer som blinkers så jeg har hvite blinkers atm >.> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 da var nye pæreholdere bestilt hos møller:D takk for kjapt svart forresetn Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Du må også bytte om på to ledninger i kontaktene. Dessverre så husker jeg ikke hvilke =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 å få bliklys til å bli bliklys og ryggelys til ryggelys var grei skuring,(som sakt før her, bytte om to ledninger) kan legge ut fargekodene her, sånn hvis det er flere som skulle lure. Men blir noe rart med kjørelys og bremselys. Kjørelysene lyser ikke i det hele tatt, mens bremselyset lyser konstant og litt sterkere når man bremser. Må finne ut av dette når dagslyset viser seg igjen;) er kjørelys som er øverst i faceliften og bremselys nederst? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Kjørelysene var nederst på B5en min iallefall Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Jeg har samma lyktene som på bildet av bumblebee. Kjørelys nederst, som blir sterkere når man bremser. Går ut ifra att det er sånn det skal være(?). For de øverste er tåkelysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Var sånn det var hos meg ja :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 (endret) ja, okey. da skal det bli greie på saker og ting her:D da var man ute å tok en kjapp test og vist pokker var det tåkelys øverst, hvorfor tenkte aldri jeg med det i går:S ja, ja nå blir det i hvert fall orinings:D Endret Juli 6, 2010 av - Pal - Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Ser bra ut og går faktisk ann å kjøre med tåkelysa på og. Til forskjell fra pre-facelift lyktene som blenda alle herifra til Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 da var ting på stell:D Må bytte om rød/blå med svart/hvit på venstre sia og rød/blå med svart/grønn på høra sia for å få blik og ryggelys på rett plass;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Ser bra ut og går faktisk ann å kjøre med tåkelysa på og.Til forskjell fra pre-facelift lyktene som blenda alle herifra til Sverige. Ville ikke kjørt på tåkelysa på. Men kan gjøre som jeg gjorde, koblet tåkelysene på bremselysa. Så du fikk 4 bremselys :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 eller så kan du gjøre som jeg har gjort, sette 5w pærer dær 21w pærene skal være i tåkelysene, også koble rett på kjørelysene :) Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 drar opp igjen den her HæHæ! Skal på eu-godkjenning senere i dag, og da kan jeg ikke ha hvite blinkers bak! Noen som vet hvilke ledninger som er hva ? Sånn at jeg får bytta om slik alex nevner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Jeg fant! http://www.audiworld.com/tech/ext38.shtml om noen andre skulle trenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg