Micromidas Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Er det noen som kan forklare innstillingene på denne .Jeg mangler bruksanvisning er det noen som har dette ,som vil selge denne ?.Har også problemer med å stille inn de elektriske setene .Det er 4 memory knapper på disse .:mekke: Det er en audi 200 2,2 turbo quattro Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Er det noen som kan forklare innstillingene på denne .Jeg mangler bruksanvisning er det noen som har dette ,som vil selge denne ?.Har også problemer med å stille inn de elektriske setene .Det er 4 memory knapper på disse .:mekke: Det er en audi 200 2,2 turbo quattro Jeg skal selv bygge om til elektriske seter, så her må jeg følge med skjønner jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terion Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Stille inn memory på setene? Dvs lagre posisjonene på setet? Det er en knapp i midten av disse memory 1-4 knappene, trykk den (etter man har justert setet slik man ønsker) og ønsket knapp 1-4, da hører man et lite klikk i et rele under dashen/setet, og da skal det være lagret.. Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Stille inn memory på setene? Dvs lagre posisjonene på setet?Det er en knapp i midten av disse memory 1-4 knappene, trykk den (etter man har justert setet slik man ønsker) og ønsket knapp 1-4, da hører man et lite klikk i et rele under dashen/setet, og da skal det være lagret.. takk det funket men under disse er det en rød knapp hva er den til ? Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Mener den skal være for å kunne koble ut memory-muligheten... Av en eller annen underlig grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg