Gå til innhold

Bensin på tanken på -90 mod 1.6 diesel

Ranger emnet

JohnAmund

Anbefalte innlegg

Hei. Har då klart kunststykket å fylle bensin på ein dieselbil :win

Var ute og kjørte med bekjente, og ba den eine om å fylle på. Han fylte på omlag 15 liter på en nesten tom tank, og eg kjørte vidare og ante fred og inga fare.

Sidan eg ikkje fylte på sjøl, tenkte eg ikkje over at det kan ha vert feil. So når bilen døde ut av seg sjølv, var undringa stor.

Kor dyrt kan dette verte? Sidan bilen stoppa av seg sjølv, går eg ut ifrå at bensinen har byrja å gå rundt i motoren, og øydelegge komponentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, på en såpass enkel bil som dette, ville jeg prøvd meg på noen triks først.

Tapp tanken, tapp dieselfilter, få tømt det du kan av slanger og slikt.

Fyll opp dieselfilter med olje, fyll opp en blanding av olje og diesel på tanken, finn noe billig motorolje en eller annen plass bare.

Så får du prøve å få start på den, det vil garantert gå stygt og rakle masse når du får start på den, men forhåpentligvis vil det gå seg til.

Får du ikke start eller den går såvidt det er bare, så er det stor sjans for skade på dieselpumpe og/eller motorskade.

Når du har fåttbilen i gang igjen, fyll bare på vanlig autodiesel etterpå, kan evt. blande i noe totaktsolje for enda bedre smøring om du føler for det.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ordna det idag, etterkvart.

Fyrste forsøket, ikkje mitt vel og merke, var å ikkje tøme tanken for bensin, men fylle på en liter med to-takts motorolje for å erstatte den manglande smøreevna i bensinen, og deretter fylle tanken med diesel, og kjøre den til det bedra seg.

Etter nokre timar med stopping og skuing tømte vi liksogodt heile driten, og fylte på med diesel. Etter ti minutt gjekk bilen som før. Absolutt motorar som tåler juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider