Gå til innhold

kan denne subben anbefales ?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Originally posted by sutarts

Hørtes bra ut dette, skal ta å vurdere megabillig hvis jeg ikke finner meg noe billigere og bedre i stockholm.

Må si at alle folka her er utrolig flinke til å svare og gi folk råd, tips o.l. Tror ikke jeg er den eneste her som er veldig imponert :D

Jeg tar og sender deg en PM jeg..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

hei !

Jeg er på utkikk etter en sub til bilen, og jeg har nå fått øye på en sub som jeg liker både utseende på og de tekniske opplysningene.

Subben jeg har kikket på er av typen :

Kicker Solo-Baric S12L5 DVC :

--> kicker_S12L5.jpg <--

her er linken til web siden jeg fikk øye på subben (http://www.bilradiospes.no)

Er denne å anbefale ?

Prisen er egentlig litt i høyeste laget for meg siden jeg har valgt å ikke bruke for mye penger på anlegg denne omgangen, men jeg skal til sverige om kort tid, og hadde da håpet på at jeg fant den der til litt mindre kr.

mvh

stian

Hver gang noen prøver å nevne et produkt her, så er det alltid noen som skal anbefale Rockford Fosgate eller Megabillig.com eller noen annet de gjerne vil bli kvitt eller selge... Er det virkelig slik at Hx subber og forsterkere til 1.800 kr MÅ nevnes og anbefales hele tiden?? Er jo MASSE andre produkter som er vel så bra og sikkert bedre... :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider