norwegianrockbabe Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Var inne med med min Ford Mondeo Ghia 97-modell på Bilia. De fant følgende mangler: Knekt fjær venstre foran (7000) - bytte høyre bærekule - bytte lenkestag foran - skifte av bremsevæske (ca. 2500) - bytte av AC kondensor. (6 - 7000) Resten fant de ikke pris på (?) - jeg gjorde ingen av reperasjonene ovenfor da jeg syntes det ble urealistisk dyrt. Noen som har erfaringer med disse reperasjonene og hva de kan koste andre steder? Tilleggspm: Noen som vet hva disse delene heter på svensk? Tenkte jeg skulle forsøke et verksted over grensa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 7000 for å bytte en fjær er fullstendig urealistisk. Halvparten er normalt. AC kondenseren koster ca 3500, gassen en tusenlapp, så selv om det ikke var billig så var det ikke helt hinsides. Finn deg en som skruer litt, fjær, bærekule, lenkestag og bremsevæske fikser de fleste som har skrudd litt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Var inne med med min Ford Mondeo Ghia 97-modell på Bilia. De fant følgende mangler: Knekt fjær venstre foran (7000) - bytte høyre bærekule - bytte lenkestag foran - skifte av bremsevæske (ca. 2500) - bytte av AC kondensor. (6 - 7000) Resten fant de ikke pris på (?) - jeg gjorde ingen av reperasjonene ovenfor da jeg syntes det ble urealistisk dyrt. Noen som har erfaringer med disse reperasjonene og hva de kan koste andre steder? Tilleggspm: Noen som vet hva disse delene heter på svensk? Tenkte jeg skulle forsøke et verksted over grensa :) Dette var da en svimmlende pris? Byttet nettopp nye fjærer å stabbstag foringer foran på min 97 mod,og det kom på 4500 inkl deler.Dette var på mekonomen,å dem opperer vel med samme prisene hele landet.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 hei. to av mine fjærer hadde knekt,en fremme og en bak..dette kom litt under 3000 på ford verksted..dette var en mondeo 02mod. så den prisen du fikk var ikke noe god nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg