Boyka Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Hei ! jeg har sett etter inspirasjon til min Corsa B Coupe 99 mod og kommet over noen folk kaller "euro" stylet. Det ser jo meget bra ut. men lurer på hva som må til for og få såkalt eurostyle ? hva må til for at man kan si at bilen er euro stylet ? Og vis man fjerner bakvindusvisker og låsen. hvordan åpner man da bakluken ? har lyst og gjøre dette på min da jeg vil ha "clean look" ! noen som har noe og fortelle om denne typen styling ? Av felger har eg Brock B5. Her er ett bilde også av en jeg likte godt! mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 For å åpne bagasjerommet vil jeg tro at man bruker en elektrisk bagasjeromsåpner (Eks: http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=4036 Forøvrig stilig med stylet Corsa :p Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boyka Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Se der ja ! var jo ikke dyrt heller. noen som vet om det er mye stress og koble en slik ? Ingen som har noe mer og si om denne typen styling ? tips ? råd ? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Kommer nok litt an på hvordan låsemekanismen er på bilen, og om det er noen grei plass å montere "motoren" som skal dra i vaieren/staget som åpner luka. I bunn og grunn er det jo bare å montere motoren, strekke ledninger, og finne en grei plass å montere knappen til å åpne med i kupèen. Har ikke montert selv, men har en liggende da jeg hadde problemer med baklukelåsen på Golfen min. Fikk fikset dette, så jeg slapp å montere den elektriske. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hei jeg har den låse mekanismen der og det fungerer veldig bra på min corsa:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg