-PiXeL- Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Noen som kunne ha hjulpet meg med og få visualisert ideen min? Er i utgangspunktet bare ute etter skikkelige breikantfelger, (17"-18")og soting av siderutene. Kanskje et noe ala AMG body kit dersom det lar seg gjøre. :) Bilen er en 91' MB 300TE 24V :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacken Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Helt enkle mods. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-PiXeL- Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Ah, nydelig! Har sett litt igjennom trådene her, og er meget imponert over det jeg har sett. :) Dere som kan dette med fotoshopping er utrolig dyktige! -og den bilen min ble helt rå! Tusen takk, wacken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 - Legg inn et nytt bilde av bilen din.. - Helst i sånn vinkel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg