remy Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hei! Jeg sitter og tenker for jeg skal kjøpe meg bil. Jeg har tilbragt mye tid i New Zealand en stund nå, og er endelig (desverre) tilbake i Norge. Så nå må jeg kjøpe meg en bil. Jeg vil ha en billig bil, rask og go å kjøre. Har en Audi A4 (2001) Avant nå, men skal kvitte meg med den. Men her er haken. Biler i Norge er mongo dyrt, og jeg tenkte på å innføre en STI fra NZ, men da kom det 296 752,- i tilleg til de 135 000,- (2002) koster pluss frakt.... Ikke nå, desverre, har bestilt båt oxo. Derfor tenker jeg på en 2000 - 2001 Golf GTI 1,8 Turbo som enten er chippa eller som jeg kan chippe og leke meg litt med. Er det masse negative ting ang en VW G GTI ?? Er jeg for gammel for bilen (26) ?? hehe... Jeg ville nok kjøpt meg en RAM 1500 SLT hvis det ikke var for båten, men nå skal jeg altså ha en båt oxo. Så plz kom med innspill ang golf gti og fortell meg hvorfor eller ikke hvorfor jeg skal kjøpe den.. TAKKER :) Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by remy Hei! Jeg sitter og tenker for jeg skal kjøpe meg bil. Jeg har tilbragt mye tid i New Zealand en stund nå, og er endelig (desverre) tilbake i Norge. Så nå må jeg kjøpe meg en bil. Jeg vil ha en billig bil, rask og go å kjøre. Har en Audi A4 (2001) Avant nå, men skal kvitte meg med den. Men her er haken. Biler i Norge er mongo dyrt, og jeg tenkte på å innføre en STI fra NZ, men da kom det 296 752,- i tilleg til de 135 000,- (2002) koster pluss frakt.... Ikke nå, desverre, har bestilt båt oxo. Derfor tenker jeg på en 2000 - 2001 Golf GTI 1,8 Turbo som enten er chippa eller som jeg kan chippe og leke meg litt med. Er det masse negative ting ang en VW G GTI ?? Er jeg for gammel for bilen (26) ?? hehe... Jeg ville nok kjøpt meg en RAM 1500 SLT hvis det ikke var for båten, men nå skal jeg altså ha en båt oxo. Så plz kom med innspill ang golf gti og fortell meg hvorfor eller ikke hvorfor jeg skal kjøpe den.. TAKKER :) Dette er i allefall en bil som du finner utrolig mye trim potensiale i... Chip, filter, eksos, større snurrer++++ Siden denne motoren etterhvert har blitt ufattelig pop og står i mange VAG'er så er det blitt et enormt marked for oppgraderinger... Også uten at det i første omgang koster for mye... Det samme gjelder jo karosseriet... Mye snacks på stylig fronten og... Har ikke hørt så mye negativt, men har heller ikke leitet etter det da.... Vet i allefall at motorene er gode.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 neinei...1.8 20v turbo er noen drit motorer....en kompis har en vanlig 1.8 20v..men er jo samme som turboen bare ikkje 150gamp...har kjørt i stykker toppen 2 ganger i løpet ta 6mnd.... å en bekjent av mej har en golf 4 gti....den har 196hk..å den va sløv til å være 196hk...knakk den med einser gtien...d sier vell litt.. Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Alle har jo golf. Og A3. Kjøp deg heller en Leon! Med samme motor (men 180hk), eller diesel og 4-hjulstrekk. Hvorofor ikke cupra eller cupra R. Er samme bilen, men litt sprekere design (syns nå jeg da).. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Nei, nei! Nissan S13, mann! Ikke henfall til FWD nå da! Hva skal du gjøre når neste Drift Day arrangeres? Se på? Neppe! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg