Omega<3 Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Hei, skal selge en Opel Corsa B 1993modell. Det er en 1,4liter som har godt 117000km. Har nyligt skiftet Olje,oljefilter, luftfilter, plugger, toppdekselpakning, bremseklosser og skiver framme og håndbrekkwire. Den er 98% rustfri, kun litt overflaterust på ene siden og litt nede med dørene. Bilen går godt til å være en liten 1,4liter. Har hatt bilen sia 1994:-P Hva tror dere den kan være verdt? Skal legge inn bilder senere. Takk for svar;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Min far solgte en '97 Corsa 1L med NAF-test (litt småpllukk på den, husker ikke eksakt) for 19 000,- i høst. Ca. samme stand som din mtp. km. stand og rust. Vil tro din ligger i samme gata, men sjekk finn.no og autodb.no, så finner du fort ut hva du kan ta for den :) EDIT: Husker ikke når den skulle på EU-kontroll, men det er jo også en faktor. Om din nettopp er godkjent er den som regel verdt mer enn en som skal godkjennes om et par måneder. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Ja har vå innpå autodb og finn å sitt. ligge på rundt 15-20tusen. Min har nett vore på EU-godkjenning, og fekkk 0 feil;-). Trur eg prøver å legge den ut for 20tusen først, så ellers gå ned om det er ingen så ringer;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Høres ut som et god plan. Lykke til :) Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Takk takk;-) God bil, hatt an i 13år og har alldrig svikta:-)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg