Gå til innhold

17" felger + senk spm. (w124, sedan)

Jakey

Anbefalte innlegg

Dette er AKKURAT slik jeg vil ha min (bilder hentet fra forumet) hvilken størelse felg er det på bildene, og hvor mye senk? Hvis noen kjenner til bilene, kan dere si mer om felg bredde og innpress? Gjerne hvilke felger det er og.

Svar mottas med stor takknemlighet :)

merca_med_lorinzer8-16__13_.jpg

merca_med_lorinzer8-16__9_.jpg

cc0201053717P6315.jpg

a00201053204P8713.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lorinser 9x16" paa bilenmed dekkdimensjon 215/40/16, er vel 40mm senk og 1r fjaerputer paa gamlebilen til paul, den ne-regga svarte 124n.

Perfekt stuk etter min mening. Anlegget i den bilen spelte over middels bra det au!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lorinser 9x16" paa bilenmed dekkdimensjon 215/40/16, er vel 40mm senk og 1r fjaerputer paa gamlebilen til paul, den ne-regga svarte 124n.

Perfekt stuk etter min mening. Anlegget i den bilen spelte over middels bra det au!

Takk :) Har du peiling på ET på de felgene og? (finner ikke felgene på nett btw?)

Passer det med f.eks 16/17" felg. med ET13 40mm senk? Ser litt på brock b1

Endret av Jakey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorinser RS90 heter felgene på den første.

ET13 10" går med modifikasjoner bak, men ikke uten videre, enkelte biler er litt trangere bak også.

Normalt er det trøbbel med lavere innpress enn 35...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider