Gå til innhold

El-vindu/høytaler virker ikke - Opel Zafira

Ranger emnet

mortenwb

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har en 2000 mod Opel Zafira 2.0DTi.

Høyre bakdør virker verken høytaleren eller det elektriske vinduet.

Høyre framdør funker begge deler.

Hva kan være galt da ? Ledningsbrudd? Sikkring ?

Har testet med en annen bryter + høytaler bare for å teste. Ga ingen resultat.

Hva kan evt noe slikt koste å reparere på ett verksted? Ikke så klar for å hoppe på ledningshelvete der...

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket sikringsboksen først, men for meg høres det ut som ledningsbrudd, og da sannsynligvis i overgangen mellom stolpen og døra. Vil tro at et (merke)verksted bytter hele ledningsnettet i døra istedet for å fikse på det gamle, og da koster det vel noen kroner... Hør med et verksted først, og hvis det er dyrt er det jo bare å finne fram loddebolten og sette i gang :)

'98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket sikringsboksen først, men for meg høres det ut som ledningsbrudd, og da sannsynligvis i overgangen mellom stolpen og døra. Vil tro at et (merke)verksted bytter hele ledningsnettet i døra istedet for å fikse på det gamle, og da koster det vel noen kroner... Hør med et verksted først, og hvis det er dyrt er det jo bare å finne fram loddebolten og sette i gang :)

Har sjekket sikkrings boksen. Alle er der de skal være og er hele.

Mtp på ledningsbrudd, så er det en skjøt i døra. Så kan være heldig att bruddet ligger i selve døra.

Får ta kontakt med ett verksted i morgen å høre.

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider