Jannis92 Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Jeg har en Toyota Camry 91mod som lekker bremsevæske fra en bremsetrommel. Etter at jeg lekte litt med brekket, så merket jeg plutselig at bremsene ikke tok før jeg trykket bremsepedalen unormalt langt inn. Varsellampen for bremsekrets lyser (!). Hva gjør jeg nå, og blir det dyrt å fikse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis92 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Jeg har åpnet trommelen og stempelet ser slik ut: [/url Uploaded with ImageShack.us Er det vanskelig å bytte stempel? vil et nytt et koste mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Skift hjulsylinder komplett, koster noen småtteri, men man bør skifte band etter lekkasje også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis92 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Hvor får jeg kjøpt ny hjulsylinder i Harstadområdet da? Har biltema sånne deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Prøvde faktiks å kikke der, og fant ikke på siden, mne har handla det der før til andre biler, senest for 2 uker siden. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logiman Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Sjekk f.eks mekonomen sine sider om biltema ikke har. Som nevnt må du også skifte bremseband. Men det må gjøres på begge sider for å unngå ujevn bremse effekt. Dessuten må du selvsagt etterfylle bremseveske og lufte systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis92 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Takk for hjelpen Einar og Logiman. :) Tror jeg tar bilen på verksted, jeg er nok ingen mekanikermann. Er vel best å la profesjonelle ta seg av bremsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logiman Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Bremsene er såpass viktige, at vet man ikke hva man driver med så er det best å la profesjonelle gjøre det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg