audi fan92 Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Hei. Jeg lurte bare på om noen kunne ha hjulpet meg igang med en søknad om å få igjen førerkortet fortere. det har seg sånn at her i sist måned så ble jeg stoppet i laser kontroll og da hadde jeg etter laseren holdt 83 km/t i 50 sona men så har det seg sånn at det var ei helt grei slette med god oversikt og 80 sone 100 meter fra der jeg ble stoppet, jeg trenger førerkortet til jobb vær dag for jeg skal kunne kjøre til arbeidsplassen selv der å være alene. har dette en betydning om at jeg kan få førerkortet tilbake fortere eller må jeg bare bite i det sure eple å vente 6-9 måneder til jeg kan begynne på førerkortet igjen, jeg godtok alt på plassen å sa til politi mannen at dette var beklagelig og at jeg må ha lappen til jobb men han sa at jeg bare måtte søke å håpe på det beste. kan noen forklare hvordan en sånn en søknad skal se ut eventuelt og hva jeg kan forvente meg av straff vist jeg får medhold i søknaden om å få redusert straffen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 tipper du bare må bite i det sure eple å ta straffen din, som du forresten fortjener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 dette skulle du kansje tenkt på FØR du kjørte så fort i en 50 sone... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 ta med deg sjefen din på politi stasjoen... har en kompis som gjorde det fordi han trengte førkort til jobb... kan hende det hjelper.. men tviler på at du for det i gjen.. desvære.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 er det mulig.. om han fortjente det eller ikke har ikke så mye å si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 så sant så sant... han har mista den å san blir det.. han kompisen min som mista den å fikk den i gjen.. har roa ned velding mye å lært leksa si.. alle kan endre på kjøre måten.. men han måte betale bota på de han gjort de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg