Gå til innhold

Bakdør Octavia 2

Ranger emnet

lidsheim

Anbefalte innlegg

Hei. I forrige uke blei jeg en heldig eier av en svart Octavia 1.9TDI stv. 07mod, men i dag var jeg ikke like heldig.

Var en svipptur på Norby-senteret, og fikk da høyre bakdør trøkt inn av en annen billist..som stakk av uten noen lapp eller noe annet.. Og ingen hadde sett noe selvfølgelig..

Så det jeg lurer på er om noen har en formening hva en dør koster å kjøpe og lakkere? eller om noen har en. Er dørene fra sedanen lik som stv??

Hadde håpet å slippe å bruke forsikringa mi, og tape masse bonus..

Mvh Marius

07 Skoda Octavia 1.9 TDI Stv

04 Toyota Hiace 4wd

01 Renault Laguna 1.6 16v / 95 VW Golf 1.8 Cab

91 VW Golf 1.8 GLI Cab / 83 Bmw E30 Baur Cab

53 T1 oval (o\_/o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, rå kjipt og høre det som skjedde, jeg har ikke peiling på pris, men du mister da vel ikke noe bonus når en annen tulling har gjort skade på bilen din, du mister vel bare bonus hvis DU skader en annen bil.

Lykketil.

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, rå kjipt og høre det som skjedde, jeg har ikke peiling på pris, men du mister da vel ikke noe bonus når en annen tulling har gjort skade på bilen din, du mister vel bare bonus hvis DU skader en annen bil.

Lykketil.

Ole

Nja, hvis noen annen kjører på deg og ikke gir beskjed så mister du bonus.

Sjekk med forsikrinsselskapet hvis du har en "fri skade" uten bonustap...det har jeg!

Bakdørr til sedan og stv er ikke den samme.

Regner med at ny dørr, montering og lakk vil ende på 20-25k hvis du får det utført hos Møller.

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider