Gå til innhold

mitt lille golf 3 prosjekt!

Ranger emnet

Brian93

Anbefalte innlegg

jeg har en golf 3 det sto 1,8 i den men holder på å bygge den om til en 2.0 8v

det jeg har tenkt å gjøre med motoren er kvassere kam muligens 272 kam, grenrør og effektanlegg 2,5"

sånn ser den ut den dag i dag :)

2nu3xp3.jpg

sånn så den gamle motoren ut, ikke mye å skryte av:P

313ooc9.jpg

så var det klart for demotering

radsms.jpg

eg7pcz.jpg

den nye motoren så slik ut når jeg henta den.

104otvs.jpg

når jeg fikk den hjem så fikk jeg lakkert den sånn som jeg ville:D

topp dekslet og innsuget skal bli polert opp, dekslet er lakkert svart og den som er til innsuget er polert opp:D

mceu8j.jpg

girkassa ble også lakkert

29oseao.jpg

det nye grenrøret som skal bestiller til uka :D

2001 Audi a4 1,8TQ

2008 Golf 1,6 [X]

1995 golf 1.8gl [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp god kompis av meg som bygget bilen...hadde brukt 2 år og MASSE penger på den der...hadde hatt skilter på i 23timer da en 90år gammal kødd fant det for godt og svinge rett ut på hovedveien der han kom kjørende i 70..TOTALVRAK...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har forsøkt å få tak i meg, og det fikk du jo. Golf 2 og Golf 3 samt Passat 35i har akkurat samme grenrør, det ble du fortalt på telefonen.

Hvor de 20 mailene du skryter av å ha sendt er blitt av vet ikke jeg, men de er i allefall ikke sendt til oss. Vi har telefonen på 24/7 men vi tar ikke telefonen på gitte klokkeslett naturlig nok.

Men vi har stor pågang, samt at nettet ikke betandig er helt 100 her ute uvisst av hvilken grunn (kan være telefoen også) Men 40 ganger, er ikke det å overdrive LITT?

Siden du har slettet innlegget så regner jeg med at du fikk det til.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har forsøkt å få tak i meg, og det fikk du jo. Golf 2 og Golf 3 samt Passat 35i har akkurat samme grenrør, det ble du fortalt på telefonen.

Hvor de 20 mailene du skryter av å ha sendt er blitt av vet ikke jeg, men de er i allefall ikke sendt til oss. Vi har telefonen på 24/7 men vi tar ikke telefonen på gitte klokkeslett naturlig nok.

Men vi har stor pågang, samt at nettet ikke betandig er helt 100 her ute uvisst av hvilken grunn (kan være telefoen også) Men 40 ganger, er ikke det å overdrive LITT?

Siden du har slettet innlegget så regner jeg med at du fikk det til.

det er nok sant...det telefon nr på siden deres når jeg ringte det så var tlf slått av...ikke forbindelse i det hele tatt...jeg måtte sende 2-3 mailer for å få svar fra dere/deg...så nei det er ikke få jeg har sendt:)

ja fikk det til i går etter noe oppvarming og bøying...men nei, det passa ikke direkte over :)

2001 Audi a4 1,8TQ

2008 Golf 1,6 [X]

1995 golf 1.8gl [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider