Jafo Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Det måtte jo skje før eller senere, men pådro meg min første velfortjente fartsbot i helgen. 77 i 60 sone, som er sant nok. MEN politimannen som skrev den ut skrev 77 i 80 sone på blanketten... Leser overalt at vedtatte forelegg er vanskelige å "endre". Noe man kan gjøre med en slik "feil"?? Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Det lureste er vel å betale å holde kjeft, ettersom korrekt fartsgrense står en annen plass i papirene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Skulle vel tilsi en utbetaling på 600 kr det...:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Skulle vel tilsi en utbetaling på 600 kr det...:) :win Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odin 5 Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 er det noen som vet noe om fotobokser i danmark og bøtsatser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald88 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 (endret) *fjernet* Var litt rask i hodereininga ja :) Endret Oktober 6, 2010 av Harald88 Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 77 i 60 soner så skal du miste lappen.Om du ikke gjore det (på stedet), betal og hold kjeft ja. Du slapp billig unna :) (eller?) Her har du vel vært hakket rask i regninga?!?! du har jo akkurat skrevet i en annen tråd at grensen for førerkortbeslag i 60 sona er 27 km over (som for øvrig er feil, grensa går på 26 (25 over=ikke beslag, 26 over=beslag). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hvordan blir -3km/t til 600kr? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Trolldom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Skulle vel tilsi en utbetaling på 600 kr det...:) Sikkerhetsmargin på 3km/t! slipper akkurat unna da! :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 sikkerhetsmargin er noe som trekkes fra, ikke legges til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 sikkerhetsmargin er noe som trekkes fra, ikke legges til ;) nei men nå får man jo ikke betalt for å ligge under fartsgrensa heller da! :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Det var jo hele spøken her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Saken har forøvrig kommet til veis ende nå... Jeg hadde tenkt å vente til det kom noe fra Statens innkrevningsentral, men hjemmefrontssjefen betalte boten uten videre om og men innen fristen på to uker etter ileggelse. Så jeg tenkte skitt au... men så etter 3 måneder fikk jeg forsinket bursdagshilsen fra lillehammertraktene. Forelegg ettergitt på grunn av formalfeil! FLAKS! Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg