cruxx Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Hei! Jeg har kjøpt en Audi A4, som ikke har fått noe kjærlighet fra sine tidligere eiere. Er det noe jeg kan gjøre for og få setet til og se bedre ut? :) Her er noen bilder: Siter Audi A4 2.0 2005 TDi S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Skinnpleiesettet til Swissvax:) inneholder det du trenger :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruxx Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Kjempegreier, skal bestille. Men er det noe og gjøre med skaden i skinnsetet som er vist på bildet..? Jeg tror det er kommet av skarpe knapper på dongeribukser e.l... Siter Audi A4 2.0 2005 TDi S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Som nevnt over, Swissvax sitt skinnpleie sett er absolutt å anbefale :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg