Din_Laban Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Bruker pr. i dag noen Bosch super 4 på min Vectra B, 1.8 99-mod, men jeg vet ikke helt om jeg er fornøyd med disse tennpluggene. Har kjøpt meg NGK plugger av standard sorten for å se om bilen får jevnere gange. Er det noen som er av noen oppfatning rundt Bosch og NGK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Bruker pr. i dag noen Bosch super 4 på min Vectra B, 1.8 99-mod, men jeg vet ikke helt om jeg er fornøyd med disse tennpluggene. Har kjøpt meg NGK plugger av standard sorten for å se om bilen får jevnere gange. Er det noen som er av noen oppfatning rundt Bosch og NGK? husker det var noen motorer som hadde problemer med disse super pluggene med 3-4 pinner.. standard er bedre med tanke på motor gange :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg