mcfinn Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Heisann, noen som har montert slike høytalere i dørene før? De passer jo ikke rett inn men burde vel være noe som har løst det problemet? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 13" eller 13cm? Er jo ganske stor forskjell.. :) antar at du mener 13 cm.. Det er bare å modde dørene, og muligens ta av høytalerkassen bak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfinn Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 13 cm ja :) Tror faktisk å at 13" blir i meste laget. Hvordan sitter kassa fast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 er ikke sikker, kan se på det senere, har noen løse dørpaneler fra delebilen som ligger å slenger. :) De har også 13cm. Så kan godt være at det følger med noen bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfinn Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hadde vært helt fantastisk, da får jeg muligens pågangsmot til å gå i garasjen å montere :) Skal bytte framme og bak slik at lyden blir litt bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hvis du skal montere bak, så må du passe på dybden på elementene, Jeg har 6x9" i bakdørene, som resulterer i at vinduene ikke går helt ned :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfinn Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Vet du om det er mange cm det står om? Og evnt dybden på dine høytalere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 det kan jeg også finne ut av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Fant ikke ut så mye om det igår, jeg var rimelig opptatt med å bytte rattstamme. Men fant ut at forrige eier hadde brukt kryssfinér til å tilpasse høytalerne i fordørene. lå i lag, slik som dette: Dørpanel -> 2cm kryssfinér-ramme -> Høytaler(13cm) Det var det eneste jeg hadde tid til å finne ut av desverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfinn Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Okei, men det hjelper masse. Hadde han tatt ut kassen? Og passet fortsatt orginale dekslet på døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Han hadde tatt ut kassen ja (ved ettertanke). Men ikke idé hvordan, så det er vell bare å prøve seg frem antar jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfinn Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Har tatt ut alle dørsidene nå, kassen må skrues av fra innsiden. En enkel sak å ta av dørpanelet hvertfall :) Framme gikk det veldig greit, litt provisorisk innfestning. Men bak er det verre. Det verste er faktisk å skulle bruke det orginale dekselet på døra. Fatter ikke hvorfor produsentene skal lage så stygge deksler til høytalerne. Det orginale dekslet sitter veldig godt fast i høytaleren. Skal prøve å borre opp plast pluggene som holder det imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg