Gå til innhold

Golf 2 selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei. som tittel sier så selger jeg en velholdt svart 2 dørs golf 2. Bilen er en 1.6 automat fra 1986 med 147 000 på telleren. Veldig hel å pen innvendig.

Den har noe overflate rust her og der, men lite med tanke på alder. Gode sommer og vinterdekk på stålfelg

Bilen leveres ferdig eu godkjent med skilt, inklusiv årsavgift og omreg.

Før salg blir det byttet:

Olje+ oljefilter

luftfilter

tennplugger

tenpluggledninger

vindusviskere

Har mye deler til golf 2 så kjøper velger i forhold til pris hvordan bilen skal være. Per dags dato er den helt original. Jeg kan også være behjelpelig å fjerne det som er av rust og lakke det profesjonelt mot tilleg i pris.

Bilen kan også leveres fergig montert med med:

senkesett (justertbart, eller 60/60 senk)

andre baklys (helsota, eller rød og sota)

90" fangere

emblemfri grill

effektanlegg

sota ruter

90" dører

sportsratt

div alu 15-17"

Kort sagt kan den bygges som kjøper selv ønsker ved riktig pris. Dette gjelder også eventuelt ønsker om clean bakluke eller lignende da jeg jobber med sveising og karosseri.

bilen selges i original stand for høystbydende rundt 8000,-

skambud er ikke av interesse.

for mer info, prøvekjøring, eller avtale om pris og deler ring meg på tlf 994 63 592

Mvh Kristian Fredrik B. Aalbu

bilder kommer snart.

Endret av Kristian Fredrik

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...