tmbryhn Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Som tittel sier, så er jeg på jakt etter en grei verkstedplass i Gardermoen-området (Jessheim, Lillestrøm, you name it!). Har flyttet til den militære flystasjonen på Gardermoen, og starter tjenesten min der 2. August. Kommer fra to år med flyteknisk utdanning på Luftforsvarets Skolesenter Kjevik i Kristiansand, og har også drevet mye med motorbygging og en del karosseriarbeid på si i løpet av de to årene på sørlandet. Jeg er en sosial, allsidig og ryddig fyr på jakt etter et nytt sosialt nettverk å etablere på ny heimplass. Jeg søker primært verkstedplass sammen med flere personer. Prosjektbilen er en 73-mod. Boble, hvis det skulle være av interesse. For min del trenger jeg kun plass til én bil av gangen, og jeg stiller med eget verktøy. Er det noen som har en ledig plass eller som vet om noe? Ta kontakt enten på PM eller i tråden, så ser vi om vi kommer fram til noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg