mjepson Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 noen som er interressert i nye instrumentskiver til poloen? Si ifra! Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Gou ??? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Gou?? :rolleyes: vil han ha? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Kunne kanskje hatt... Må bare finne HAYNES (:D )boka for å finne ut hvordan få ut ting, og på plass sånne skiver.... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 for å få ut instrumenthuset så er det ikke problem... to skruer på oppsiden for å få av plastikken rundt instrumentene. så er det to skruer på hver side av instrumenthuset. Har ikke åpnå instrumenthuset ennå men kan ta litt bilder når jeg monterer mine hvite... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Gjorde ett lignende stunt på Corra, var bekymret for om jeg måtte ha av rattet en stund...håper mann slipper det, er jo litt pirk...Hvordan fester du de inni der, rundt instrumentene...?? Originally posted by mjepson for å få ut instrumenthuset så er det ikke problem... to skruer på oppsiden for å få av plastikken rundt instrumentene. så er det to skruer på hver side av instrumenthuset. Har ikke åpnå instrumenthuset ennå men kan ta litt bilder når jeg monterer mine hvite... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 vet ikke helt :) litt av sjarmen med å prøve er å ikke vite... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by mjepson vet ikke helt :) litt av sjarmen med å prøve er å ikke vite... Du sier ikke det....:cool: Byttet bremser og støtdempere med fjæring på corra, uten noengang satt mine bein i en støtdemper..var spenstig prosjekt, men gikk bra... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 ja jeg og bytta fjærer og dempere på bilen, tok noen dager for å si det sånn :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by mjepson noen som er interressert i nye instrumentskiver til poloen? Si ifra! har 16v jeg ;) går til 220km/t å så blir det kje rødt før 6800 rpm :D så.. men skaff det heller ? :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Peltz Kunne kanskje hatt... Må bare finne HAYNES (:D )boka for å finne ut hvordan få ut ting, og på plass sånne skiver.... 2 skruer oppe.. så noen klips nede.. da tar du instrument skallet.. så tar du å trekke ut pluggen bak , tar ut komplett speedometer.. speedom. er festet med "klips" som tas ut med skrujern.. så e det bare te å bytte instrument skiver ! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg