henry1 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hei kjørte idag i ræva på en toyota hiace. var min feil var litt uopmerksom. Men han hadde ikke bakfanger og derfor ble det til at min bil gikk litt inn under hans siden den var så høy. Hadde han hatt bakfanger ville skadene blitt mye mindre. så lurte på om dette var påbudt og om det kansje ville forandre noe angående forsikring? var firmabil jeg kjørte så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Du kjørte i bakfra, er din skyld. En bak fanger på nyere biler er bare plast så de hjelper ikke mye, men er jo lov å prøve seg. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Kjørt selv en stund uten bakfanger, ikke blitt stoppet pga det. Men er vel 2er feil på eu kontroll om du ikke har bakfanger, var ihvertfall det jeg fikk for 2 ukers tid tilbake. Men om du kommer noe langt med det vil jeg ikke tru. Men som sagt, lov å prøve seg :) Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 har blitt stoppa i rutinekontroll jeg uten bakfanger...ingen problem...men man får bot vist skiltet ikke henger en plass bak -.- Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 STØTfanger er stikkordet her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wickie Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Mustang95 skrev: Du kjørte i bakfra, er din skyld.En bak fanger på nyere biler er bare plast så de hjelper ikke mye, men er jo lov å prøve seg. ;) Plasten er bare kappen som er en kledning rundt fangeren. Fangeren er av stål eller aluminium og sitter under denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 som sagt er lov å prøve seg. den plastkledningen beskytter vel for skarpe kanter om jeg ikke tenker feil her nå, så det er ikke lov å kjøre uten nei. så du kan jo egentlig ha en god sak. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg