Gå til innhold

ALu detaljer

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvor man får tak i aluminium/carbon detaljer til interiøret på 4'ern 6N? Tenker da rundt girspak mansjetten, midkonsoll,dørhåndtak, luftedyser osv..

OG jeg tenker ikke på å klistre opp no greier, men faktisk på polert aluminium inn der originalene skal sitte.

Hvordan er det med konfilter på denne bilen..?? Blir lyden i motoren noe grommere? Har ett innsats filter på nå, kan vell ikke si jeg merket noe verken effekt, eller lyd messig..skal godt gjøres..

Men fortell da, gutta, fortell....

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte midkonsoll til gear, alu AC dingser (plastikk) og Alu bee sting antenne her: http://www.awesome-gti.co.uk/

Fikk dem til å sette 10£ verdi på pakken så slapp jeg toll og moms. Har spraylakkert alle 4 AC "gitter" med alulook spray samt plastikken rundt instrumentpanelet.

Har Alu matter på vei

Mer enn dette tør jeg ikke....

Kon Filter lager fet lyd, men det å finne noe annet enn K&N kit som passer 100% til polo har jeg slitt med. Må nok ut med 1100 for K&N kit, men det er god lyd fra det når du trør til litt.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får mann av den her plastikk rammen som sitter rundt alle ting i midtkonsollen?? Den cm breie ramma som ligger rundt spiller, klima, askebeger, osv...Den er da sprukket hos meg, og må byttes ut i noe mer massivt..( eks betong??)

Kunne tenkt meg den i børstet aluminium, sammen med rammen rundt ac dingsene..men hvordan få løst dritten?

Originally posted by mjepson

Jeg kjøpte midkonsoll til gear, alu AC dingser (plastikk) og Alu bee sting antenne her: http://www.awesome-gti.co.uk/

Fikk dem til å sette 10£ verdi på pakken så slapp jeg toll og moms. Har spraylakkert alle 4 AC "gitter" med alulook spray samt plastikken rundt instrumentpanelet.

Har Alu matter på vei

Mer enn dette tør jeg ikke....

Kon Filter lager fet lyd, men det å finne noe annet enn K&N kit som passer 100% til polo har jeg slitt med. Må nok ut med 1100 for K&N kit, men det er god lyd fra det når du trør til litt.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Nitewlkr har haynes boka liggende hos seg...sommor, kommer, sommer kommer....

Regner med Haynes bok, fanger, blinkers og thermostat er på vei i løpet av nærmeste framtid...nå på jakt etter alu detaljer, ikke look-a-like...

såvidt jeg husker så må du flippe av dekselet med ett skrujern for å få tilgang til AC dials'ene.

gå på biltema og kjøp HAYNES :)

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bakfanger, produsert med håndkraft og kjærlighet på møre...

Skiltutsparring, og eksos utsparring...

hva fanger har du på vei? har ikke du kjøpt nitewlkr sin bil? har jo fin fanger den...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er alltid til salgs, cash is king! Også selvfølgelig prisen til Hans Hubert på VW i Bonn...

Originally posted by 18tom

Bakfangeren du mener?

Viker som du har litt prosjekter på gang...blir vel ikke salg av bil med det første eller? ;)

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst å selge meg den fangeren som står på nå? har alltid hatt lyst på en "style" bakfanger. gjør ingenting om den er blå og bilen min er svart :)

den kan vel omlakkeres? Må det da slipes ned først eller kan man bare ta grunning oppå lakken som er?

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp i vei du, det er en original 6n bakfanger som står der nå..helt plane, regner med du må pusse litt lett over, før du grunner, og lakker...skal vell ikke være mer sirkus enn det..

Hva gir du får fangeren da???

lyst å selge meg den fangeren som står på nå? har alltid hatt lyst på en "style" bakfanger. gjør ingenting om den er blå og bilen min er svart :)

den kan vel omlakkeres? Må det da slipes ned først eller kan man bare ta grunning oppå lakken som er?

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja hvis du pusser den for meg så gir jeg deg 1000 :D

Skal se om autovernet er i pusse humør, skal kjøre fra jobb nå..:D :cool: :D

Fangeren er blå og bli solgt blå, alt annet kommer utenom...men skaff meg ett par M3 speil, eg litt alu fiks, så blir vi nok enige...

Tenker dra på høggern i morgen og se om han har en 6N stående..plukke ut disse listene, så fly til blikkenslager og få banket alu rammer...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider