Sonick Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Det jeg ser for meg er en kasse som går under filteret og opp på alle sider ( ikke over ) får så å sette på et scoop som slippe luft ned i denne kassen. Men vet ikke om noen scoop som er pene ???? Veivhus ventilasjonen følger det med en forlengelse til i det kittet. Slik at den går inn i filteret. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Akkuratt det med saging og bøying var vel litt grovt sagt ja, men akkuratt det å lage lister er jeg ikke noe kjent med, vi har bytta ut deler av plasten med ALU eller liknende, et bilde med noen PAINT streker og piler hadde vært fantastisk. Alt er mulig med tryllestav ol (dvs sveiseapparat og vinkelsliper) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Skal se hva jeg kan ordne. Er ikke bare, bare når digital kamera ikke er ett tema engang...står i allefall på handlelisten i løpet av våren engang. Men skal se hva jeg kan ordne, fant muligens noe som kan brukes, skal kikke etter linken. Hva tenker du i pris på sånn...?? Er jo ikke store saken, men er nok en del jobb med det.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Er ikke noen som har mulighet til å ta bilde av midtkonsollen i polo 6n mk4? Og av luftedysene på fører og passasjer siden.. Så hadde det problemet vært løst. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Peltz Er ikke noen som har mulighet til å ta bilde av midtkonsollen i polo 6n mk4? Og av luftedysene på fører og passasjer siden.. Så hadde det problemet vært løst. Et lite forsøk med mobilkamera... ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Auda..:rolleyes: Skulle kanskje hatt litt mer detaljer, og lys for at han her mannen skal kunne se noe... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Ja er ikke lett å se... :rolleyes: Kan ta bilde med digitalkamera når jeg kommer hjem i kveld, da også med luftedysene på fører og passasjerside. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by 18tom Ja er ikke lett å se... :rolleyes: Kan ta bilde med digitalkamera når jeg kommer hjem i kveld, da også med luftedysene på fører og passasjerside. Ypperlig, prøv å få litt lys på sakene, og prøv å fang litt av profilen på saken også, slik at han får ett inntrykk. Er jo en kromming på den listen som vi jo bør ha med...vell, dvs, alt er jo relativt... Venter i spenning på bilder. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jeg vil bare se om jeg i dt hele tatt kan ha mulighet til å lage noe slik.... høres litt ut som et prosjekt hvos jeg skulle hatt laserkutter eller plasma eller vann eller noe og datastyring for å få ting helt på linje.... når jeg ser på bildet så er jeg ikke 125% sikker på hva som skal lages, men men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by eirikvw Jeg vil bare se om jeg i dt hele tatt kan ha mulighet til å lage noe slik.... høres litt ut som et prosjekt hvos jeg skulle hatt laserkutter eller plasma eller vann eller noe og datastyring for å få ting helt på linje.... når jeg ser på bildet så er jeg ikke 125% sikker på hva som skal lages, men men.... Vi venter og ser om det dukker opp noen bedre bilder. Er i allefal en hel ramme som sitter rund alt du ser i midtkonsollen der, rundt luft dyser, knapper, brytere osv..den er det som skal lages, men som det står over, trengs bedre bilder enn det for å finne ut noe.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Peltz Vi venter og ser om det dukker opp noen bedre bilder. Er i allefal en hel ramme som sitter rund alt du ser i midtkonsollen der, rundt luft dyser, knapper, brytere osv..den er det som skal lages, men som det står over, trengs bedre bilder enn det for å finne ut noe.. Sorry, fikk ikke tatt noen bilder her om dagen. Prøver igjen i kveld regner jeg med, så da får vi se ;) Edit: har tatt endel bilder nå, men rekker ikke legge de ut før i kveld...stay tuned :) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Håper du blir fornøyd med kvaliteten denne gangen da ;) Resten finner du her.. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 her er mine alu detaljer :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg