Gå til innhold

Kjøp av Ford Mondeo 2.0 Trend 145hk BENSIN! Tips og råd!

Svolp

Anbefalte innlegg

Hallo guttaboys..

Pga familieforøkelse trenger jeg en "billig" og driftsikker bil som hvertfall kan holde 5år uten for mye tull og tøys og som jeg gjerne får noen kroner igjen for...

Etter litt surfing på nett og lesing av forskjellige tester har jeg sett meg ut denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23036756

Har googlet forumet litt om hva jeg bør sjekke og være obs på, hva kan jeg se for meg evt ryke i løpe av et år eller to? de av dere som kjenner til kjente feil eller mangler må hyle ut!

Sett bort i fra rust har jeg forstått at det kan være greit og sjekke hjulager, bremser etc.

Lurer også på et par av bildene der du ser kmteller og ratt, her står det jo alt annet en 80.000km? Jeg som missforstår eller er det noe som ikke stemmer her? Ratter er jo opp ned på bildet, er det kameramannen som ikke har tenkt seg om eller er rattet rett og slett satt feil vei? Regner med bildene er tatt på likt og på de andre bildene står jo hjula i kjøreretning?

MERK at det er feil skiltnummer opplyst i annonsen, dette er en 2003 modell, ikke 2004. Eier har sagt seg villig til og foreta en NAF - test av bilen. Pris messig er det ikke så galt i forhold til andre like biler på nett, noen innspill her? Er prisen god eller er det rom for pruting?

Setter pris på hjelp da ungen er rett rundt hjørnet og jeg har ikke allverden greie på bil.

mvh Kenneth

Endret av Svolp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

har ikke god greie på bil men eg har vertfall en ford mondeo 2liter 145hk trend 02modell. har hatt den i 4 år og enda ikke fått ett eneste problem med den.er forresten kjede også så du slipper å tenke på å skifte reimen.

veldi god å kjøre.. utifra erfaringen eg har med den kan den annbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider