Burobeng Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Hei! Jeg har ryddet i garasjen etter min gamle far, og kom over et par ting som jeg ikke hadde hjerte til å kaste. Det er en fin drivaksel til en Tempo Rapid fra -62 og to fine deksler til en Husqvarna tråmoped fra 50-tallet. Temopen vet jeg ingenting om, men Husqvarnaen solgte pappa for noen år siden til en ukjent kjøper som ikke fikk med seg disse dekslene. Er det noen som trenger dette, eller har gode tips til hva jeg bør gjøre med delene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Kaste slikt er fyfy... Kan ta å høre med naboen om dette er noe han kan være int i, elelrs er det bare å gaule ut på temp online eller noe slikt... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burobeng Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg har ikke funnet noe tempoforum, er det noen som har en link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Tror dette er den beste plassen for Tempo biler: http://www.tempo-dienst.de/ Helt sikkert noen som er interressert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TempoR Skrevet Januar 14, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2022 Ble du av med den drivakslingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg