kenut Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Hei. Lurer på om hva som er forskjell på en vanlig polo og en polo stv, er snakk i en 98 mod. Er hovedlyktene like? Eventuelt er blinklysene framme lik? Hvordan er det å skaffe hvite blinklys eventuelt andre hovedlykter til denne? Kom gjerne med link hvis du har. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 Såvidt jeg vet er alt dønn likt forfra og bak til bakkant av bakdørene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Er det jeg å tror. Men står på flere internetbutikker at f.eks hovedlyktene ikke passer stv men kun vanlig polo:( Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Er det jeg å tror. Men står på flere internetbutikker at f.eks hovedlyktene ikke passer stv men kun vanlig polo:( da er det vell lurest å forhøre deg med møller, de har nok ett klart svar på dette. Men skulle nå tro at de skulle passe om hverandre. Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c=) Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Hei:) jeg har også en polo 98 stasjonsvogn. å jeg kan si at den er ikke lik den vanelige, jeg stelte meg vedsiden av en her for et par dager siden, å da så jeg at på stasjonsvogna er det ikke så lange lykter men lengere grill. og på den vanelige så er det lengere lykter å midre grill:S jeg er også på leiting etter styling til stasjonsvogn. men har sett at froten på stasjonsvogna er lik som caddy fronten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Polo 6KV understellet som feks Cordoba bruker, vanlig Polo er 6N og er bare motorer som går om hverandre. Ser til forveksling like ut, men setter du de ved siden av hverandre ser du godt forskjell Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Hei igjen. Har begynt å undersøke nærmere på dette igjen, da vi håpet å få nye lykter klart til våren. Polo sedan/stv og Seat Cordoba sedan/stv 95-99 mod ser for meg helt like ut. Finner diverse hovedlykter og lignende til Seat Cordoba. Noen som vet om disse passer? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Om du finner lykter til både Cordoba og Polo som ser like ut kan du se om du finner delenummeret. Ikke vet jeg, men det kan hende delenummeret er det samme på noen varer, isåfall er det nok likedan. Dog er det ikke sikkert at noen bruker samme delenr. på to like deler til to forskjellige biler om du skjønner, men det kan være verdt å sjekke:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg