kjosnes Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei. Jakter på LITT grommere lyd i min Omega b X20XEV, og lurer på om noen her har prøvd/hørt eksosanlegget di selger på Meca? Vil ikke ha masse bråk som man ofte får av effektpotter fra Bilxtra o.l. Er dette jeg mener http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=693385&CarReference_ID=8962&CategoryType_ID=1 Evt andre alternaltiv som er bra for en dypere og fetere lyd? På forhånd takk :) Siter -00mod Passat 1.9tdi -93mod Nissan Sunny 2.0 D -95mod Opel Omega stv. -87mod Toyota Camry (stading oppgradert) -90mod Ford Sierra 4x4 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Kjører Simons på min, uten katter og med pipercross luftfilter. Blir grommere lyd av det. Har ikke hørt på XEV da. Dypere, men ikke bråkete og jævelig :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg