Turbo-Henrik Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei! Kjøpte meg en veldig ok vernemaske da jeg drev med billakkering. Har sluttet å lakkere så ser ingen grunn til å la den støve ned. Fint å ha om du lakker mye eller driver mye med sterke saker som river i nesa. 1 stk maske 4 pakker med filtre ( altså 8 separate) tar alt av organisk damp. ene settet står i maska. 4 pakker med støvfiltre, festes utenfor hovedfiltre. 35 ish pakker med rengjøringskluter for face sealen. Nypris: 3000,- Selges for 800,- evt bud. Frakt betales av kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Hmm var litt vel stiv pris på den masken der, om den kostet 3000.- ny så skulle der jo også følge med beltet og opplegget får å bruke den som frisklufts maske. Selve masken koster litt over 200.- ny, og filterene er heller ikke så forferdelig dyre Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dikani Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 fikk faktisk den masken der med filtrene osv. for 400 kr på mekk her for en 2-3 månder siden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Henrik Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 fikk faktisk den masken der med filtrene osv. for 400 kr på mekk her for en 2-3 månder siden ? Satan! Da fikk jeg i så fall oppgitt feil pris fra utsalgssted når jeg kjøpte min! Der fikk jeg den i trynet... Jaja, da kan folk bare se bort i fra denne annonsen, beholder den heller for å bruke når jeg støper carbon og micarta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg