Gå til innhold

Montere hengerfeste og originalt musikk anlegg

Ranger emnet

Smite

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer kjøpe Avensis stasjonsvogn 07 mod. Den er det ikke hengerfeste på, men jeg ser på mekonomen at det koster 3000 for hengerfeste. Er det vanskelig å montere dette selv, må den på verksted?

I tillegg lurer jeg på hvordan det originale musikkanlegget i bilen er, er det ok lyd?

Smite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg lurer jeg på hvordan det originale musikkanlegget i bilen er, er det ok lyd?

Om du er vant med en reiseradio på kjøkkenet og bruker TV'en som stereoanlegg i stua, vil det som regel være en åpenbaring å sette seg i en nyere bil og skru på radioen.

Vil du at lyd og musikk skal gjengis naturtro og musikalsk med en god og presis bassgjengivelse, og stereoanlegget ditt hjemme bærer preg av slike krav, vil det som regel være en lidelse å sette seg i en nyere bil og skru på radioen.

Nå er jo ikke jeg helt nøytral her, men anbefaler gjerne som et minimum at man skifter ut originalhøyttalerne med noe bedre, så man får mest og best mulig utav originalspilleren. Så får man ta ting derfra etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er vant med en reiseradio på kjøkkenet og bruker TV'en som stereoanlegg i stua, vil det som regel være en åpenbaring å sette seg i en nyere bil og skru på radioen.

Vil du at lyd og musikk skal gjengis naturtro og musikalsk med en god og presis bassgjengivelse, og stereoanlegget ditt hjemme bærer preg av slike krav, vil det som regel være en lidelse å sette seg i en nyere bil og skru på radioen.

Nå er jo ikke jeg helt nøytral her, men anbefaler gjerne som et minimum at man skifter ut originalhøyttalerne med noe bedre, så man får mest og best mulig utav originalspilleren. Så får man ta ting derfra etterhvert.

Jeg er vant til audiopro,Bose og Marantz anlegg hjemme, så lydkvaliteten der er god. Men det jeg tenkte på var mer om det var brukandes anlegg i avensisen, eller om det må investeres i nytt anlegg. Det skal både barneseter og barnevogn i bilen, så det er begrenset med plass, så er originalanlegget ok er det tilstrekkelig med en liten sub tenker jeg.

Ang det andre spørsmålet, noen som vet ang montere hengerfeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider