Niberlin Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 Hei! Har et lite problem på en av bilene mine. Fikk idag etter en langtur en dunkelyd fra venstre forbremse. Dunkelyden går i takt med farten på hjulene. Det som er så rart er at med en gang jeg gir litt press på bremsepedalen blir alt helt normalt igjen. Lyden kom gradvis uten at jeg hadde gjort noe som kunne fremprovosere dette. Hjulene sitter godt fast, og det er ikke noe galt med hjullager. Bilen vibrerer også under middels bremsing. Har helt ny calipter på venstre side(noe som kan forklare viberingen under brems) Har nylig luftet system og byttet klosser forran. Har jeg fått kast i bremseskiven? Noen som har opplevd dette? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logiman Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 Hei! Har et lite problem på en av bilene mine. Fikk idag etter en langtur en dunkelyd fra venstre forbremse. Dunkelyden går i takt med farten på hjulene. Det som er så rart er at med en gang jeg gir litt press på bremsepedalen blir alt helt normalt igjen. Lyden kom gradvis uten at jeg hadde gjort noe som kunne fremprovosere dette. Hjulene sitter godt fast, og det er ikke noe galt med hjullager. Bilen vibrerer også under middels bremsing. Har helt ny calipter på venstre side(noe som kan forklare viberingen under brems) Har nylig luftet system og byttet klosser forran. Har jeg fått kast i bremseskiven? Noen som har opplevd dette? Det virker som du har fått kast. Iallefall siden du merker det når du bremser også. Sjekk også at det ikke er stor slark i foringer og bærekule, da det også kan føre til risting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg