c_ashville Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 hEY trenger litt hjelp her, lurer litt på åssen jeg kobler opp denne. altså: der det står 12v+ der skal strømkabel, det vet jeg:P men der det står REM ved siden av vet jeg ikke hva er, heller ikke GND som er ved siden av det igjen, resten vet jeg:P mange nå som tenker for en idiot? vet at den ene av er gjording men vet ikke hvilken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 GND er Ground som er jord. REM er remote. Remote ut ifra spiller. (antagligt blå/kvit ledning) skal til forsterker. Hugs at det er viktigt at jordingen til forsterkeren har SKIKKELIGT kontakt til karosseriet. Ellers kan du fort få problemer og øydelagt spiller og forsterker Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ashville Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Tuuuusen takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg