mjepson Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 tok forstillingskontroll på bilen, så ble rattet litt skjeivt... Vanskelig å ta av og rette på med tanke på airbag? Leste litt i Haynes manualen. Stod man trengte noen nye skruer til airbag hvis man skulle gjøre det... ville bare forhøre meg litt først. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 hvist du har tatt forstillingskontroll på verksted kan du klage på jobben for de skal sørge for at rattet står rett før de leverer bilen. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 vil ikke mase for mye kjenner han som eier verkstedet, og får ganske rimelige priser :) kjekt å lære det selv i tilfelle jeg vil snu rattet opp ned en dag jeg kjeder meg :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 du skal egentlig ikke flytte på rattet du må stille på styrestaga til rattet blir rett men samtidig skal spissinga steme med dataene;) , MEN hvist ikke noen ser på KAN du altis flytte rattet men da må airbagen programeres igjen (ivertfal på caddyen).:rolleyes: Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 På min ex 6N2 satt airbagen med noen slags klips som var veeldig vanskelig å få tak i uten at du visste hvor dem satt. Jeg ga opp og ødela rattet for å få ut airbagen. M.a.o. få et verksted til å gjøre den jobben! Når først airbagen var ute satt rattet som et hvilket som helst annet ratt... Så monterte jeg Lupo 3L TDI-rattet der airbagboksen satt skrudd med en skrue på hver side av "rattstammen" på baksida av rattet. PS! Har fortsatt airbagen til originalrattet, den er til salgs ;) Går for 3.000,- som er halv pris... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg