duxx0 Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 (endret) Kjøpte i okt 07 MINI One fra 2002 Følgende ting har gått på denne: - Elektrisk fordeler (dyrt) - Servopumpe (dyrt) - Kjølevifte - Termostat - Låsekasse førerdør - Alle kabling til airbagger (dyrt) - Viskermotor bak (dyrt) - Muligens girkasse alacocaina (vanvittig inni helvetes dyrt (får vite på mandag) ) :ex_machin Er så jævelig lei, og vil ikke anbefale noen (som ikke har GOD råd) å kjøpe MINI :( Hvis det er girkassa som er gått (type 35 000kr ++) vil de totale utgiftene på rep på ca 2.5år beløpe seg til 80-100 000kr :fuckme2: ) Er det bare min uflaks som er så grenseløs eller er MINIer en veldig morsom møkkabil? Er vel ikke mange som kan skryte av å ha nedbetalt bil, men lån på betaling av reparasjoner.... Endret Juli 10, 2010 av duxx0 Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Uff da! Det er utrolig kjedelig! Har heldigvis ikke hatt noe feil på noen av mini minier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Husker at det var mye galt med min MINI også, bytte clutch på var det ikke 30.000KM, Viskermotor, kjølevifte,Termostat...+++++++ andre småting Men moro var det:) Håper at R56 ikke har sååååå mye feil som min gamle R53 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 girkasse OG clutch + muligens svinghjul.. :ex_machin 42,500,- på autozentrum er jo hvertfall bra at jeg IKKE trenger bilen i jobb.. velvel får håpe det dukker opp en brukt/overhalt girkasse i nærmeste framtid Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Ikke så veldig lurt på bruke Autozentrum til slik arbeid, hehe.. de er dyre,aaaaaalt for overprisa. Tør ikke regne hvor mye jeg hadde i kostnader med MINI, kan si deg at jeg brukte mer cash på MINI når det gjelder servicekostnader enn Ferrari og Porsche:oohh Noe annet, BMW er veeeldig vanskelig når det gjelder garanti etc. her bør Bavaria bli bedre. girkasse OG clutch + muligens svinghjul.. :ex_machin 42,500,- på autozentrum er jo hvertfall bra at jeg IKKE trenger bilen i jobb.. velvel får håpe det dukker opp en brukt/overhalt girkasse i nærmeste framtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Nye framstøt på flaksfronten gitt. Lånte pappas passat idag, da jeg skulle fra jobb... ville ikke den starte, og nå er den OGSÅ på verksted :fingers: :fuckme2: Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Tør ikke regne hvor mye jeg hadde i kostnader med MINI, kan si deg at jeg brukte mer cash på MINI når det gjelder servicekostnader enn Ferrari og Porsche:oohh Noe annet, BMW er veeeldig vanskelig når det gjelder garanti etc. her bør Bavaria bli bedre. Prøver å få brukt/overhalt girkasse på nettet, kjøper ny clutch og møyligens svinghjul for deretter å prøve å finne en mekaniker som kan gjøre det kritthvitt (eh.) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balder1000 Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Her nå hatt Mini Cooper Clubman ett års tid og er kjempefornøyd Går som en kule :) Trist med din uflaks Siter Med hilsen Balder1000 Tilhenger av: http://www.BimmerNorway.net http://www.BilforumNorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg