lervik90 Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Jeg har en kompis som har fått seg en golf 2. Det var en del småfeil med bilen, og en av tingene er at den blir fort overopphetet. Varsellyset går på etter kort stund. Vi har lagt merke til at viften ikke sviver, kun av og til. Motoren fusker på tomgang og jeg har sett at det lekker litt olje fra topplokk lokket. I dag oppdaget jeg at det var en ledning fra viften som hang løs. Ut fra viften er det tre ledninger. Jeg fant ikke noen plugg og plugge ledningen i, og jeg kunne ikke begripe hvorfor den ikke skulle være der. Kjølevæsken er ok, vannet har fri tilgang gjennom hele motoren og sikringen er sjekket. Er det ledningen som er problemet? Den som ikke er tilkoblet noe er rød og hvit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 den ledningen skal inn i sensoren på radiatoren, er den som styrer når vifta skal gå og ikke. forholdsvis viktig oljelekk fra toppdeksel er vanlig, bare og bytte pakning. så går det ei stund, så svetter det litt der og (tips, ikek kjøp kork-pakning. men kun gummi) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 takk for svar ;) men den ledningen som henger løst kommer fra radiatoren. Den komme ikke noe ledning ut i fra torpedoveggen for å si det sånn.. Hvis du skjønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg