volvolars Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Jeg har en 1973 mod. Dodge W300 som det orginalt sitter en Carter forgasser på. Den begynner og bli dårlig, så jeg skal sette på en 2 porter Holley som jeg kan få kjøpt billig av en kompis. Nå lurer jeg da på om det går ann og skaffe innsug som gjør at jeg kan bruke denne forgasseren, eller eventuelt en overgang. Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i dette, og til hvilken pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Er vel sikkert mulig å få tak i, ring til sarpsborg motor her nede i sarpsborg, er det noen som fikser det fort\lett og til en bra pris er det dem :) Telefon: 69 13 73 00 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 her har du en type http://www.summitracing.com/parts/SUM-G1406/ Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Jeg har bestilt overgang via Steinar Stolen. Kosta 325 nok. Nå er problemet og få tak i en LPG mikser til slik forgasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Det skal vel ikke være så stort problem, er bare å sjekke markedet i Australia, der går jo alt på LPG Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg