turbo_fever Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Aha ja, der ser du. Lærte mann noe idag å. Var vel riger som kom med det kittet.. Den EVO II'n skal jo kjørest hardt vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 kjørte 1,54,99x med lotus omegaen på ringen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Har da så vidt prøvd å sette noen rundetider med bimmern... Men fikk bare ikke ting til å funke i dag, ble hengende laaaaaaaaaaaaangt etter Daniel når han kjørte Lotusen. Men så stor forskjell som det var mellom oss i dag er det ikke på Lotusen og BMW'n... Så får starte på ny frisk igjen i morgen og prøve å finne ut av et oppsett som funker på flere baner. Klarte 8.01 på Nordsløyfa, med shitty oppsett, så er en del å hente på den bilen. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 kjørte 1,54,99x med lotus omegaen på ringen Dæven, da har du fått bra drag i den omegaen :D men 7.54.99x er bra det også. Virker som det er ganske jevne rundetider på bilene. Kan fort bli noen sekunder forskjell på ringen uten at det er bilen sin skyld :s Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 ja den går som bare faaaen...skulle vel være 7,54 ;) ja jeg og tifosi testet litt igår men det var ikke helt hannes dag å kjøre på..men låg helt likt både i svinger og strekker.. er litt bekymret for starten med audien..den blir farlig kjapp i starten Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 (endret) Urk ja, gårdagen var kriminell, tror ikke jeg har hatt så mange snurringer og rullinger i løpet av en dags kjøring før... Hadde ikke EN runde som var noenlunde... Alfaen var foresten 4wd... http://www.ultimatecarpage.com/car/756/Alfa-Romeo-155-V6-TI-DTM.html Klarte 8.00.xxx på Ringen med bimmern i dag, men hadde en skikkelig bærtur laaaaangt utpå grusen i Aremberg svingen... Potensiale i den bilen ja... Endret Juli 13, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 idag ble det mere tett fight ja...ble 7,55 på ringen med bmw Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 (endret) Tenkt noe mer på Audien? Om det evt. legges et handicap på den i form av litt lavere PI e.l. ettersom den har 4wd? Når jeg leser og sjekker litt rundt på nettet ser det ut til at alle hadde 4wd de siste årene, både Calibraen og Alfaen var det i hvertfall. Vi kunne evt. brukt den eldste S4'n i stedet for ur-quattroen, da den blir litt mer riktig utseendemessig, og ha 640 e.l. i PI på den? Eller rett og slett kutte ut Audien helt når Jalopnik pakka kommer og heller ta inn BMW 635? Er egentlig redd for at 4wd blir for overlegent nesten uansett, men hadde vi klart å få det til å funke hadde det bare vært morro med en miks av rwd og 4wd. Vurderer forreten å ikke tillate Cosworthen 70/80 talls serien da den hører mer hjemme i DTM serien. BTW: Begynner å finne ut av bimmern, kjørt 7.57.xxx på Nordsløyfa og kjører jevne 2.02.xxx runder på GP banen. Endret Juli 17, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Så bra da :) vil ikke ha med 2 typer av samme bilmerke.. må nesten prøve å kjøre løp ilamme audien..men att di beste skal kjøre bil med 4wd blir litt kjedeli da seieren er i boks etter di 1st 100meteren...men vi må bare teste Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Er ikke helt enig, når jeg testen audi`n og mustangen så ble det samme rundetiden på dem, riktig nok flyinglap da. Med audi`n måtte jeg bremse myyyye tidligere enn med mustangen men kunne sef gå på gassen tidligere ut av svingen. Tror det blir lett å bremse seg forbi audi`n og ikke like lett for audi`n å komme seg forbi ut av svingen igjen. Men det var på ringen som er stor og rask, tror audi`n kan få store fordeler på mindre svingete baner. Det at de beste ikke skal få velge visse biler blir vel bare tull, da er det bedre å fjerne dem fra lista spør du meg. Håper ikke dere skal blande inn hadikapp osv også som ble forsøkt i en annen serie. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 (endret) Er først og fremst på nordsløyfa jeg vil tro at 4wd er en stor fordel i starten, selv om det fort kan gå an å bremse seg forbi, eller helt oppi bakenden på audien igjen før sjikanen. Den banen er såpass smal at det er veldig vanskelig å kjøre forbi med mindre den foran gjør en feil. Men slik er det nesten uansett hva slags biltyper som kjøres der. På de mindre banene som er breiere så er det ikke like sikkert at det har så mye å si. Hvis det er noen som har tid, så kan jeg godt være med og teste litt i kveld... Bare et lite svar til den siste kommentaren din: Du har jo selv valgt å ikke bruke en viss lambo i 70/80 talls serien, nettopp fordi du mente den var overlegen. Men den funker jo fint i serien for de litt mindre erfarne førerne. Så jeg ser ikke heeelt problemet med at det oppfordres til at de beste førerne holder seg unna de verste bilene. Viser det seg at Audien bilr veldig overlegen på tekniske baner så vil jeg oppfordre til at den ikke benyttes av de beste førerne. Sier ikke at det ikke er lov for de beste å bruke bilene, men oppfordres til at de ikke brukes av de aller beste. Endret Juli 17, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 (endret) Litt bilder fra testing med meg og Daniel... Satses friskt, her er Daniel på 2 hjul... Fullt hjulløft... Tett fighting... Daniel i Omega på det siste bildet. Jeg har bare kjørt BMW'n og kommer til å holde meg til den bilen. I likhet med GTO'n var dette en bil jeg hadde bestemt meg for å kjøre på forhånd. Den som ser godt etter ser at jeg har montert på leppe og hekkspoiler med "flippen" fullt ute. Men utfra videoene er det denne stylingen som ble brukt på de bilene. Endret Juli 17, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 xxx4 sa ikke att det ikke var lov men viste det seg att den var veldig overlegen hadde det jo vert kjedeli om den har lie i tet hele tiden..men visst det stemmer det du sier att den ikke bremser så bra..da gjevner det seg jo ut med bremsing inn aks ut:) jeg blir i opel`n :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 (endret) Det lille jeg har kjørt Audien er jeg ikke videre imponert over bremsene nei. Men er likevel litt småskeptisk til den bilen. Men tror ikke det blir noe problem den dagen Jalopnik pakka måtte dukke opp, da blir jo Volvoen og Cossien tilgjengelig. Selv om den forden som er med nå vel kastes ut? Var vel egentlig prat på å ha med Forden og Audien midlertidig, inntil Jalopnik pakka kommer? Endret Juli 17, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 (endret) Bare et lite forslag, men hva med å kjøre en litt rolig førsterunde der alle holder plassen sin og kjøre med flying start? Da bør en del av den fordelen 4wd har ved stillestående start bli borte i hvertfall. På nordsløyfa må det evt. bli i å kjøre rolig bort til pit innkjøringa og ta starten etter svingen der. Endret Juli 17, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg