RBrambo Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Er lov å modifisere bilene, reglene står i åpningsposten... Bare å legge meg til, og joine på. Lov å kjøre tøft, kontakt mellom bilene må vi regne med. Men liten toleranse for rene påkjørsler og torpederinger. Spesielt hvis det blir gjentatte ganger, da er det rett ut... Jeg begynner å sette opp ca. 21.15, bare å joine på fra da og utover. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 jeg er med i kveld,vist det ikke dukker opp noe=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 ja ok, da har jeg lest litt, men hva med biler som det er turbo i da? kan man da sette på større turbo? F.eks volvo`n er det lov og bytte motor? eller skal man bruke orginal motoren? sorry at jeg spør men vil være sikker, også er det ikke lov med traction kontroll eller stability kontroll?? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 (endret) Jada, bare å bytte til større turbo. Må bruke den originale motoren. Kun ABS som er lov av hjelpemidler. (Jeg har for vane å skru av alt, så har lett for at ABS blir med da. Så si fra til meg hvis jeg skrur av ABS) Endret Januar 27, 2011 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 ja ok, den er grei, en ting til, er det ingen av felgene med blank/krom kant som kan lakkes? sånn at kanten fortsatt er blank??? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Får vel nett i dag i følge telenor, så da er jeg online i kveld Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Var gøy og være med i går, første gang jeg er med på DTM, måtte bytte ut mustangen i mellom løpa og forte meg og bygge en RS500 i full fart hehe, som var MYE bedre og kjøre en mustangen :D helt til nettet så klart klikka og jeg datt ut, i begynnelsen av det ene løpen, og da gadd jeg ikke vente til det var ferdig... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Japp, var morro i går. Ble sykt jevnt løp på Ringen. Skilte vel 0,022 mellom meg og Morten i mål, i Morten sin favør. Kan godt ta litt mer i kveld hvis det er interesse for det. Da blir det å ta baner og løpslengde på sparket. Får se om jeg også bytter på litt med biler da. Ble jo bare Cosworther det ene løpet i går. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 er back on track nå jeg også :) men har ingen biler enda...jo en fuckford siesta Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Nice, da må du bli med på litt kjøring framover. Jeg har tenkt å kjøre litt i kveld, men blir en liten stund til... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 jepp må se det an ikveld...men lørdag fra kl 17 er jeg med...skal mekke meg bil så får jeg plagest lkitt med setup osv Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Setup er oppskrytt.. Jeg slo da tifosi 2 ganger jeg med senka bil (+ masse flaks) :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 jeg skal ha e30 m3 å den trenger sårt et setup som funker Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 lagt til en bil i 1st post..nå har vi di riktige bilene Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 kjørte omegan på 7,50++ runder uten forzakittet..er bra den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg