Gå til innhold

Fm3 DTM Golden years (RACE 26- 2 )

Ranger emnet

da9el

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er for å få bilen mer like de ordentlige bilene som ble brukt i DTM på slutten av 80, begynnelsen av 90 tallet. I S650 hadde bilene 100 - 150hk over det de virkelige bilene har. Er fortsatt litt over, 30 - 60hk omtrent. Bilene blir også lettere å kjøre. Rundetidmessig er det ca. ett sekund tregere enn de var på 650, på de litt kortere banene da. Har ikke testet på nordsløyfa enda, men vil tro at det utgjør 5 - 10 sekunder der.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg på, merker at bilene slipppr fort ut av svingene med S650, skal prøve litt etter på med A600,

jeg bygget ene ganske rå mustang, men den var det verken sving eller brems på desverre, var veldig dumt, får det var gøy og kjøre den.

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spennende å se kor like rundetidene er i forhold te spiller :)

date: 1989 06 17 lap time: 9:09,76 speed: 166,0 Mercedes 190E 2.5-16 Evo DTM Group A

date: 1988 06 18 lap time: 9:23,82 speed: 161,9 Ford Sierra Cosworth DTM Group A

date: 1992 06 17 lap time: 8:44,33 speed:174,1 BMW M3 Sport Evolution DTM Group A

Nå vett eg ikkje heilt kor mye bilene dere bruker i FM3 er trimma i forhold.. men va stilig å sammenligne tider ihvertfall :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjip ??

Ja, for nå synes jeg det var ganske utfordrende.. Men siden dem senker klassen så blir det for lett. Greit nok at det blir tettere mellom spillerne det er ikke det.. Sant nok at S650 hadde for mye hester men det gjorde det utfordrende å kjøre, man måtte faktisk være obs på at bilen kunne sladde ut i en sving om den var for brå å man gav for mye gass.. (Min mening det da)

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider