Gå til innhold

Forza motorsport 4 Rykter? missfornøyd med FM3?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har allered hørt rykter og lest litt på nettet om att forza motorsport 4 kommer for di utviklerne av fm3 ble presset til og gjøre spillet ferdig og att di ikke er fornøyd med resultatet. og der kan jeg si med enig.

når det gjelder fm3 så synes jeg auksjons huset er ødelakt på grund av du ikke har fri het til og selge paints uten lås.

multiplayer lobbyne er heller ikke serlig bra.

den hvite layauten og bakrund er veldig slitsom og sitte og se på.

for min del ville jeg hatt alt fra forza 2 og kjøre simen fra fm3 og bilene/banene.

så hadde alt vært bra.

men tilbake til fm4.

noen som har hørt noe om det?

noen linker til ryktene.

http://www.bingegamer.net/2010/rumor-forza-motorsport-4-in-development/

http://www.gamereactor.no/spill/9203/Forza+Motorsport+4/

http://www.ntegaming.no/ntegaming/news/1780/

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza 4 blir nok et av spillene som kommer samtidig som den neste xboxen. Ikke akkurat noen overraskelse at de allerede er i gang med å utvikle det, siden de gjorde akkurat det samme med Forza 3 når Forza 2 kom ut :D

De bildene som ble linket til er fra en demo som kommer ut senere i forbindelse med kinect (bevegelses-kontroll). Der kjører du ferrarien på bildet, og målet er bare å kjøre forbi flest mulig biler. Ikke på noen måte noen demo for Forza 4, den bare viser hva som kan bli en av funksjonene der.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å for di you tube videoene ser forza helt på trynet ut hehe. tror ikke forza blir det samme uten ratt eller kontroll.

håper di forbedrer forza 4 auksjons huset eller går tilbake til det gamle der man selv kunde velge om man ville låse paints. vill si simulatoren er det beste som noen gang er laget men resten av fm3 er for det meste en dorligere utgave av fm2

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider